שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, חברה שלא פגשתי הרבה זמן סיפרה לי בסיום הפגישה שעברה קוניזציה בשל וירוס הפפילומה. 1. האם אחרי ההליך הרפואי שעברה מותר להיפגש עם נשים בהיריון? (הזכירה שהשתמשו בלייזר , האם בטוח לנשים בהיריון ולא מעביר קרינה?) 2. במהלך הפגישה ליטפה את פניי כשסיפרתי לה שאני בהיריון וכן בשיחה נגעה הרבה עם ידיה בידיי. כלומר היה מגע עור לעור בידיים ובפנים. האם גם כך יכול לעבור הוירוס ? לחוצה כי היה מגע עור לעור בידיים ובפנים
תודה פרופסור זיידמן שכחתי לציין שהתחבקנו חיבוק חברי בתחילת ובסיום המפגש, האם בחיבוק שכזה הפרשות יכולות לעבור דרך בגדים ולהעביר כך הוירוס?
תודה רבה חיבוק ידידותי ושגרתי בין חברות, ומגע שגרתי בידיים בזמן הפגישה, מבינה שהינם בטוחים, נכון?