האם אתה מאמין בזקיקים ריקים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בסבב חצי טבעי הזרקתי מיום 7 225 פרגו וציטרו. גדלו בסהכ 4 זקיקים. ערכים לפני השאיבה e2 3000. lh 4. פרוג 1 . מתוכם שאבו רק ביצית 1. טריגר: אוביטרל ו2 דקפפטיל. הרופא אמר שיתר הזקיקים היו ריקים. אני לא מאמינה בהמצאה הזו.לדעתי בכל זקיק יש ביצית. הפעם בניגוד לפעמים קודמות הטריגר היה הנל בעוד שתמיד היה 2 אוביטרל. בנוסף השאיבה היתה רבע שעה לפני זמן הטריגר בעוד שתמיד השאיבה אחרי הזמן. מניחה שאחת משתי הסיבות האלו ואולי גם משהו של המעבדה גרם לתוצאה הזו. בכל המעבדות תמיד יצאו לי ביציות מכל זקיק ורק במעבדה הזו זו כבר פעם שניה שביצית נעלמת. האם יש סכוי שאני צודקת? האם יש כזה דבר זקיקים ריקים? אני ממש מתוסכלת... אציין גם שפרובריס אחרון הזרקתי ב11 בבוקר והטריגר היה רק בלילה. תמיד הזרקתי םרגו אחר הצהריים. אולי גם זה השפיע?
לא תמיד הביצית בזקיק תבשיל ותשתחרר לנוזל בזקיק. זה המשמעות למעשה של "זקיק ריק".
מה גורם לזה ? הבעיה היא בביצית או שהבעיה בעיתוי השאיבה או בטריגר?