סימני שטפי דם מסביב לרגליים בצד העליון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳ אני בשבוע 11 וקרה לי דבר ממש מלחיץ. כנראה בגלל שהזעתי בלילה, ניסיתי להוריד את התחתון ואולם הורדתי רק חצי ממנו ומה שקרה שמתוך שינה הוא נתקע על גבי הרגליים בחלק העליון שלהם בסמוך לאגן וככה ישנתי מספר שעות. בבוקר התעוררתי עם סימנים כואבים ואדומים מסביב לרגל (בשתי הרגליים) בגלל סימני הלחיצה של התחתון וזה מאוד כואב ונראה כמו שטף דם. עכשיו אני בחרדות שחלילה עצרתי את הדם והוא לא הגיע לרחם מה שיכול לגרום לנזק. האם יש אמת בחששותי? האם ללכת להיבדק?
פרופ' זיידמן דניאל