הריון לאחר ivf ........ .
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי החזרה של שני עוברים טריים ב 2/7 תמיכה רק אוביטרל ביום ההחזרה ביתא ראשון ב 16/7: 461 ב18/7 : 1371 ביום 23/7 היו לי כאבי בטן והלכתי למיון עשו us ראו שני שקי הריון , אתמול בלילה 24/7 היה לי דימום למשך כמה דקות לא חזק , היום עשיתי us הצליחו לראות רק שק אחד מתפתח בצורה תקינה ,ראו שק וחלמון תואם לשבוע 5+2 ביתא של היום : 13951 , איסטרדיול: 2930, פרוגסטרון <190 האם זה יכול להיות ביתא כזה גבוה ורק נשאר שק אחד או שאולי לא הצליחו לראות את השק השני
פרופ' זיידמן דניאל