לגבי גודל זקיקים המכילים ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם יש השערה לגבי גודל זקיק שבטוח מכיל ביצית? האם הגדילה של הזקיקים במעקב זקיקים יכולה להעיד שיש ביציות או שזקיקים יכולים לגדול גם ריקים? כמה זה יכול להיות נפוץ? אני שואלת לגבי הימצאות ביצית בכלל ולא דוקא על כך שהיא בשלה (שאת זה רואים בודאות אחרי השאיבה) והאם בסיכום השאיבה יש תיעוד למספר הזקיקים שנשאבו או רק לביציות? תודה
אין גודל זקיק שבטוח מכיל ביצית, אבל בד"כ אצל נשים צעירות, בזקיקים בקוטר של 15 מ"מ ויותר תמצא ביצית. בסיכום השאיבה אין תיעוד למספר הזקיקים שנשאבו, רק לביציות.
האם רמת אסטרודיול נקבעת מביציות או גם מזקיקים ריקים? ז״א שהאם יש אינדיקציה להבין מכך על הימצאות ביציות בזקיקים?