מעקב זקיקים, 29 מ״מ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד״ר, הייתי היום במעקב זקיקים ביום ה15 למחזור, נמצא זקיק 29*21 מ״מ, ועובי הרירית 10. המעקב לא כלל בדיקות דם. האם הביוץ קרוב? או שהזקיק בכלל גדול מידי ולא יהיה ביוץ? ביום ה12 למחזור הזקיק היה 17 מ״מ והריאות הייתה 5.4, כלומר הייתה קפיצה גדולה.
תודה ד״ר! לאחר הסתכלות נוספת על תדפיסי המעקבים, ראיתי כי ארבעה ימים קודם לכן בשחלה שמאל נצפו זקיקים של 13,14,15 וכעת נעלמו. אין נוזל בדוגלס, ייתכן והיה כבר ביוץ למרות שאין נוזל? והזקיק 29 בשחלה ימין הוא אכן ציסטה שאינה קשורה לביוץ?
פרופ' זיידמן דניאל