האם להפסיק בכלל תמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 43 החזרת מוקפא יום 5 (הוקפא בגיל 38) ביום חמישי בעשר בבוקר יום שישי בערב הבן שלי קיבל מכה בפנים, המון לחץ בית חולים בלאגנים בקושי ישנתי בלילה שישי. לוקחת תמיכה 2 קרינון + אוביטרל לבית החולים הצטרכתי לקחת תיק ולעמוד על הרגלים שעות רבות התמיכה מאד מחלישה אותי. 1.האם ההריון אבוד לאור מה שעברתי ואין טעם להמשיך תמיכה 2.האם עוד יש סיכוי ואם כן האם להפסיק לפחות אוביטרל 3. יכול להיות נזק בהפסקת האוביטרל? הרי ממילא מפסיקים אותו לפני בדיקות הדם תודה רבה על העזרה
1. לא 2. יש סיכוי. לא להפסיק תמיכה. 3. כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל לפני שמפסיקים תמיכה.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל