המשך טיפולים באסותא...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבת שלום פרופ', אשמח מאוד אם תוכל להתייחס לנושא של צימצום הפעילות כעת באסותא. האם לא ניתן להתקבל אליך יותר כמטופלת חדשה, גם אם כבר טופלנו בעבר באסותא? האם אתה מצמצם את הפעולות ולא בטוח שניתן להתחיל מחזור טיפול כשבאמת צריך? האם ישנה פגיעה בטיפול הישיר בגלל חוסר מקום ויתכן ששאיבה או החזרה לא יקרו במועד הנכון להם רפואית? אשמח מאוד מאוד אם תוכל להתייחס בכנות לשאלות. הרבה תודה על הפורום הזה!
האמת שעד כה לא חלו שינויים בטיפולים באסותא. גם אני מחכה להבין איך משרד הבריאות רוצה להעניש את המטופלות.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל