זריקת אוביטרל, מנוחה ועוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי 3 שאלות מקבלת תמיכה 2 קרינון וזרקיות אוביטרל כל 3 ימים האוביטרל גורם לי לתחושת חולשה בכל הגוף האם שכרי יוצא בהפסדי, והחולשה תפריע לקליטת העובר או שבעל זאת כדאי. כמובן שואלת לסבב הבא 2. אמרו לי לנוח שלושה ימים מהט מנוחה. לשכב ולא לעשות כלום או שאפשר לתפקד רגיל פשוט לא להעמיס 3. אפשר לעשות בדיקת הריון אחרי 9-10 ימים של החזרת בלסטוציסט, זה אומר שאם הבדיקה שלילית אפשר להפסיק תמיכה או שכדאי לבדוק גם יומיים אחרי? תודה!!!
1. לא רואה כיצד אוביטרל יזיק, אבל זה בטח לא הכרחי לקחת 2. לתפקד רגיל 3. אחרי 10 ימים צפוי שהבדיקה תהיה חיובית
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל