עוברים מעולים אבל ללא השתרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ מגיל 40 אני עוברת טיפולי פוריות. כיום בת 43. התחלתי עם ביציות באיכות נמוכה ולאט לאט שיפרתי את המצב (תזונה, ספורט ומיצוי צמחים) וכעת נוצרים עוברים ובכמה סבבים הוחזרו לי עוברים ברמה 1 ״מעולים״ לדברי הרופא. ובכל זאת אף אחד מהם לא השתרש. מה יכולה להיות הסיבה? האם ייתכן שמשהו מההורמונים שאני מקבלת לפני השאיבה משפיעים לרעה על הקליטה?
בהמשך להודעה מעלה- מקבלת כ3 ימים אסטרופם מייד כשמקבלת. בשבוע שלאחר מכן כלום ולבסוף למשך כ5-6 ימים לפני השאיבה 225ֶ מנופור+ 1 צטרוטייד. ומייד לאחריהם 1 אוביטרל+ 2 דקפפטיל ושאיבה.
תשלבי דיקור בדגש על היום ההשתרשות בהצלחה🙌🏻💞
הבעיה שבגיל 43 90% מהעוברים הטובים שהגיעו ליום חמש לא תקינים כרומוזומאלית. לכן מאד קשה להצליח להרות בגיל זה.
תודה רבה על התשובה. בעצם זה שהם נראים ״מעולים״ במעבדה אי אפשר לדעת אם מצבם באמת מעולה ותקין? לא ניתן לדעת את טיב העוברים באמת וזה רק איזשהו מדד ״חיצוני״ כזה?
אפשר לדגום תאים מהעוברים (PGTA) על מנת לאבחן את מצבם הגנטי. ובכל זאת ככל שהועבר נראה טוב יותר יש סיכוי טוב יותר שהוא תקין גנטית.
תודה רבה פרופ זיידמן