בהמשך לשאלתי על אספירין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח להבין מהם המגרעות שלו למעט דימומים בקיבה. הבנתי שנצפו תופעות עובריות אך זה לא מובהק. קראתי שעלול לגרום להיפרדות שליה. השאלה שלי היא בהינתן סיכונים לעובר, אם מסתכלים על עלות מול תועלת, האם יש סיכון מוגבר יותר לרעלת הריון מאשר חלילה סיכון לעובר. מהניסיון שלך, האם גם אתה ממליץ למטופלות בגילי ליטול אספירין? בנוסף, ההנחיה הייתה למינון 150 מג וזה נראה לי מינון גבוה מדי. האם ניתן לקחת גם 100 מג? מה המינון שאתה ממליץ?
יש המלצה לנשים בסיכון מוגבר לרעלת לקחת אספירין. להבנתי המינון שנבדק במחקרים, 150 מ"ג, הוא מינון נמוך. לכאב ראש למשל המינון המקובל הוא 325 עד 650 מ"ג.