נטילת אספירין בהריון ראשון בגיל מבוגר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳ אני בת 39 שבוע 10. הפנו אותי לרופא בסיכון בגלל שרירן. מדובר על הריון ראשון טבעי לאחר טיפולים כושלים. הרופא הדגיש בפני את חשיבות הגיל וציין כי ממליץ לי להתחיל לקחת אספירין במינון 150 מג החל משבוע 12 ועד שבוע 28. אמר שבגילי יש סיכונים ולכן זה מעדיף שאקח.שאלתי היא האם למרות שאין לי גורמי סיכון ומדובר בהריון ספונטני, נהוג לקחת אספירין? האם הוא מהווה גורם מגן לפי מחקרים? אני מצד אחד חוששת אך מצד שני מבינה את החשיבות של הריון בגיל מתקדם. מה עמדתך בנושא? תודה
פרופ' זיידמן דניאל