ציסטות..............
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר שאובחנה ציסטה בשחלה והיה עיכוב במחזור ודימומים לא סדירים, קבלתי דופסטון והמחזור הגיע. ביום השני של המחזור במעקב אולטרסאונד עדיין יש ציסטה (בגודל 29 מ"מ) באותה שחלה וכעת גם יש ציסטה נוספת בשחלה שניה (בגודל 30 מ"מ). אסטרדיול מאוד גבוהה- 2000 האם הציסטות עדיין יכולות להיספג במחזור זה ספונטנית או יש צורך במתן גלולות? האם הציסטות ימנעו מביוץ להגיע החודש עקב זאת שמפרישות הורמונים? תודה,
ציסטות שמפרישות הורמונים יכולות לשבש את הביוץ. עם הזמן הן נספגות. לא ברור אם לגלולות יש יכולת לזרז את הספיגה.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל