בלסטוציסט שהתפתח סיכויים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 43.4 היתה לי שאיבה באפריל עם כמות יפה של ביציות. הוחזרו 2 בדירוג,בינוני ועובר בדירוג נמוך c עבר לגידול במעבדה והגיע לבלסטו בדירוג 4ab האם זה שבחל בדירוג נמוך מעיד על סיכוי קליטה,נמוך יותר? האם בגלל שבלסטו מוקפא יש סיכוי גבוה יותר שיתפצל לתאומים? מה אחוז הסיכוי של תופעה כזו?
ההפריה בוצעה בשיטת icsi. האם זה מגדיל סיכויים להתפצלות?
הסיכוי הוא בעיקר פועל יוצא של הגיל שלך. התפצלות של עובר שכיחה יותר בעוברים שעברו התערבות, אבל עדיין נדירה.כלומר הסיכוי בגילך לתאומים זהים נמוך מעשירית האחוז.
תודה על תשובתך כלומר אני יכולה להבין כי הבגילאים צעירים יותר ההסתברות לפיצול לתאומים זהים גבוה יותר? וכמו כן גם להבין שהסיכוי של עובר יום 3 להתפצל נמוך בהרבה?