מרווח שעות בלקיחת אנדומטרין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום, מיום למחרת השאיבה לקחתי תמיכת פרוגסטרון: 3 אנדומטרין + 3 דופסטון, 3 פעמים ביום במרווחים של כ 8 שעות (8 בבוקר, 16.00, קרוב לחצות). לאחר החזרת עוברים יום 4 נאמר לי להעלות את מינון אנדומטרין ל 4. ולכן מיום מחרת תכננתי להמשיך לקחת דופסטון 3 פעמים במרווחים של 8 שעות כמו לפני, אולם את האנדומטרין לחלק לפעמיים: 2 בבוקר ו 2 בערב בהפרש של 12 שעות. אכן לקחתי דופסטון כמתוכנן 3 פעמים ביום במרווחים, אולם התבלבלתי באנדומטרין ולקחתי 2 בבוקר ב8.00 ו 2 רק בחצות (כמו במקור) , כך שיצא הפרש של 16 שעות ולא 12. האם זה קריטי והרסתי משהו חלילה? (כמובן שמיום מחרת תקנתי לבוקר וערב בהפרש 12 שעות) תודה רבה.