הדרך ללקיחת 4 אנדומטרין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ שלום, לקחתי כתמיכה 3 אנדומטרין ונאמר לי לעלות ל 4. מנסה להבין איך הכי טוב לקחת? 1. לקחת פעמיים ביום: בבוקר 2 (אחד אחרי השני) ובערב 2 במרווח של 12 שעות. 2. לקחת 4 פעמים ביום (יותר מסורבל): לפזר 4 טבליות במרווחים שווים על פני היום אבל אז בין לילה לבוקר המחרת יהיה מרווח גדול. 3. לקחת 3 פעמים ביום: במרווחים של 8 שעות, פעמיים ביום טבליה אחת ובלילה 2 טבליות יחד. 1. האם כל האופציות מותרות (כך שיתכן מרווח שונה או מינון אחר)? 2. האם יש עדיפות לאופציה מסוימת? 3. האם מותר לעבור מאופציה אחת לאחרת אם התחלתי באופציה מסוימת ןזה פחות נוח? תודה.
תודה רבה. מקבלת גם דופסטון 3 פעמים. מכיון שלפי תשובתך כל אופציות מותרות, ומבחינתי אופציה #1 הכי נוחה. זה בסדר להמשיך לקחת דופסטון בוקר צהרים וערב ואת אנדומטרין 2*פעמיים ביום? בנוסף, זכור לי שקראתי בעבר שאנדומטרין משפיע לכ 7 שעות או משהו כזה. אם כך,כשלוקחים בוקר וערב האם זה אומר שיש זמן שאין בו כיסוי פרוגסטרון? תודה רבה