החזרת עוברים מוקפאים יום 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום, אני מיועדת להחזרת עובר מוקפא יום 3 על בסיס טבעי. בהמשך לתוצאות בדיקות מעקב E2 - 1,951 LH - 24,5 Progesterone - 2,4 קיבלתי הנחיות להזריק היום שני דקפפטיל על מנת שהביוץ יתרחש ביום שלישי והחזרה ביום שישי. האם נשמע תקין עם הערכים שהם טרום ביוץ ? האם הביוץ יקרה לפני שמזריקה דקפפטיל ? תודה מראש, אלינה.
קיבלתי הנחיה להזריק שני דקפפטיל, לפני כן תמיד הזרקתי אוביטרל לפני החזרה. מחדדת שוב, אם הבוקר LH היה 24,5 וכעת אזריק 2 דקפפטיל, לא מאוחר מידי להחזיר ביום שישי עובר יום 3 ? על פי רמת LH נראה שאני כבר בביוץ, לא ? תודה מראש, אלינה.
פרופ' זיידמן דניאל