פרופיל הורמונלי אחריי גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן אני בת 31. אחריי גרידה בשבוע 12 . תמיד הפרופיל הורמונלי שלי היה מאוזן ותקין וגם ה amh תקין . הגרידה בוצעה ב 30/5 . וקבלתי ווסת ראשון אחריי הגרידה ב 6.7 אתמול בצעתי בדיקות הורמונים כדי לדעת מתי הווסת צפויה להגיע . (קבלתי את הווסת בצהריים ) ולא שמתי לב שהרופא נתן לי בעצם פרופיל הורמונלי מלא . ואלו התוצאות שלו : Fsh-12 Lh-3.4 E2-100 פרוגסטרון - 1.3 בטא - יצאה 5 . בצהריים קבלתי ווסת . אני תמיד מבצעת פרופיל הורמונלי ביום 2/3 למחזור ו ה fsh תמיד יוצא סביב 6 . הרופא אמר לי שהבטא עדיין לא התאפסה וצריך להיות רשום בתוצאה קטן מ 3... ולא מספר ולכן כנראה ה fsh יצא קצת גבוה . אני קצת מוטרדת כי תמיד אני מאוזנת . האם ההפלה גרמה כנראה לחוסר איזון הורמונלי ? והאם לדעתך זה צריך להטריד ? או שזה הסתדר בהמשך ?
רמות ה- FSH לא קבועות אצל אף אחת, ולכן תוצאה מעט גבוה היא לא חריגה מאד וכנראה שתשתנה בבדיקות הבאות.