החזרת עוברים טריים ביום 4
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום, מעל גיל 40 עם רזרבה נמוכה. בדר"כ החזרתי עוברים ביום 3 (ומעט ביום 5). בפעמים אחרונות היו כ2 הפריות בסבב. בשאיבה אחרונה הופרו 7 ונאמר לי שמתוכננת החזרה ליום 4. מה יתרון , אם קיים בכלל, להחזיר ביום 4? תודה
קשה יותר להעריך את איכות העוברים ביום ארבע. בד"כ מחזירים ביום 4 כאשר יש אילוץ של המערכת או אם חוששים שהעוברים לא ישרדו עד יום חמש.
תודה רבה. לא ידוע לי על אילוץ (זה לא שבת). כן הגיוני שחוששים שעוברים לא ישרדו ליום 5, אבל במקרה כזה מה יתרון של להחזיר יום 4 על לפני יום 3 וזהו?
תודה. מכיוון שהחזרה מתוכננת ליום 4 מסיבה שאינה ברורה לי. במידה ויש מספר יפה של עוברים וחלקם מוחזרים. האם ניתן להקפיא את השאר ביום 4 (כמו הקפאה ביום 3) ולא לחכות ליום 5 מחשש שלא ישרדו? תודה