מעקב זקיקים ביום ה12
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי הפניה למעקב זקיקים לזיהוי מועד הביוץ. אני ביום ה12 למחזור ואלה התוצאות: שחלה ימנית: 4 זקיקים 5 מ"מ שחלה שמאלית: 12.3 מ"מ עובי רירית הרחם: 6.0 מ"מ דוגלס: ללא נוזל חופשי מבקשת לדעת האם זה תקין? קראתי שהכמות התקינה של הזקיקים היא 6-10, האם זה מעיד על רזרבה נמוכה? או שיכול להיות שיש עוד זקיקים בשחלה שמאלית שהטכנאית לא ציינה? אשמח לתשובך, תודה
נראה תקין. במעקב ביוץ ביןם 12 מתייחסים בעיקר לזקיקים הבינוניים והגדולים שיכולים להוביל לביוץ באותו החודש.
(מספר מקשר)
תודה רבה על התשובה ועל המענה המהיר!
פרופ' זיידמן דניאל