מה לעשות? ממה נגרם הבלגן?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה אני מהשאלה על סבב חצי טבעי. פעם ראשונה שמתנסה בזה. יום 7 להזרקות לקחתי ציטרו ו100 פרגובריס. יום 8 : e2 היה 1130. פרוג קטן מ2. Lh 1.1 זקיקים 11, 14,14. הזרקתי ציטרו ו225 פרגו יום 9: e2 היה 1861. פרוג קטן מ2. Lh 2.2 זקיקים לא בדקתי יום 10: e2 היה 2805. פרוג קטן מ2. Lh 1.9 זקיקים 10, 14, 15,16 יום 11 e2 היה 3196. פרוג 2.59. Lh 2.3 זקיקים 16,16,20. ואת הקטן מ15 לא ספרה. הייתי שמחה להבין איך הe2 לא עלה מספיק ביום 14? איך הפרוג עלה למרות שהlh נמוך? מה קורה פה? האם להפסיק סבב? מה אפשר להסיק מזה לסבב הבא?
אוסיף שביום 11 הרירית ירדה מ7.4 ל6. אך המדידות היו במקום אחר אז לא יודעת אם זו טעות מדידה
לצערי למפרע הבנתי שבטעןת הזרקתי פחות ממה שהייתי צריכה עקב תקלה במזרק שנתקע ולא שמתי לב. הלך הסבב....
אשמח לחוות דעתך לאור הנתונים הנל של ההורמונים, הזקיקים והרירית... האם כרופא היית עושה לי שאיבה או מבטל?