מחזור אחריי פוסטינור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דוקטור ב13.5 היה לי המחזור האחרון והוא נערך כ5 ימים. ב20.5 קיימתי יחסי מין ללא קונדום ולקחתי פוסטינור לאחר כשבוע היה לי דימום שהוא תופעת לוואי של הפוסטינור כ 5 ימים גם כן. ב 10.6 הייתי צריכה לקבל מחזור הוא התעכב ב17.6 ביצעתי בדיקת הריון שיצאה- שלילית ברוך השם . וב20.6 התחיל לי דימום שנראה ומרגיש כמו מחזור . האם יש סיבה לדאגה שהדימום נובע ממשהו אחר ? או שזה מחזור שפשוט התעכב בגלל הפוסטינור ?
סביר להניח שהמחזור פשוט התעכב בגלל הפוסטינור, אבל תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא המטפל.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל