ICSI לעומת פיזור זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, מה שלומך? פרטים טכניים, בת 29, מנסה כמעט שנתיים, תקינה, זרע פחות תקין.. עברתי שאיבת ביציות שמתוכן 8 עוברים הוקפאו ביום 5 בשיטת ICSI. שאלותיי הן: 1. הבנתי שמצד אחד, זה שבמעבדה חיכו עד יום 5 זה מעולה כי זה אומר שהיה סינון לעוברים שיש להם יותר סיכויי הישרדות אחכ בהריון, מצד שני קראתי שזה מעיד משהו על עוברים פחות טובים? תוכל לעשות לי סדר ולחוות את דעתך לגבי יום 3 ל מול 5? 2. אני קצת חוששת שהכנסת הזרע לביצית בשיטת ICSI יוצרת הריון שלא היה מצליח בלי השיטה הזו ומנסה להבין אם זה מלכתחילה מעיד על עובר פחות איכותי מהריון טבעי.. בכללי אני תוהה ביני וביני אם ילדי מבחנה פחות בריאים/חכמים/ אני לא יודעת מה מילדים שנולדו עם סינון טבעי של גוף האישה.. זה נכון? תודה מראש :)
1. העוברים ביום 5 הם בעלי סיכוי גבוה יותר להיות תקינים. 2. אין סיבה לחשש שלך. אחרי שנולדו 8 מיליון ילדים ברור שהילדים אחרי הפריה לא פחות בריאים וחכמים.