תמיכת פרוגסטרון האם קריטי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳ שבוע 6 פלוס יומיים. אתמול החל דימום חום בבוקר, נבדקתי אצל רופאה ונמצא דופק. היא לא נתנה המלצות להמשך כיוון שזה היה מיון. היום בבוקר טיפה קריש דם. ראיתי שרשמת שמקובל במצבים הללו לתת תמיכה אולם זה לא הוכח מעולם. מדובר על הריון טבעי וכאמור רציתי לברר האם במידה ואני לא לוקחת תמיכה אני פוגעת בהריון או שבמידה וחלילה מדובר על הריון שאינו תקין, שום תמיכה לא תעזור?? במילים אחרות, מה הסיכוי שהריונות נופלים מחוסר תמיכה?? אין לי בעיה לקחת תמיכה אבל אני תוהה לעצמי עד כמה זה יהיה אפקטיבי במצבי
פרופ' זיידמן דניאל