הפסקת השפעה של הורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יכול להיות שאחרי תקופה שהשפיעו הורמונים יפסיקו להשפיע על הגוף? ואז כבר אין טעם להזריק,אלא ללכת על מחזור,טבעי?
אחרי כמה זמן שימוש בהורמונים? יתכן ובגלל שקיבלתי מינון גבוה בעבר שעבד יפה וייצר זקיקים אז עכשיו הגוף התרגל והפסיק להיות מושפע?
לעבור לטבעי או חצי טבעי? או סתם פשוט להפחית בהורמונים?יתכן וסבב הבא ההורמונים יתחילו להשפיע שוב?
רק משתפת אותך שגם לדעתי יש כזה מושג התמכרות להורמונים ושבאיזה שהוא שלב הגוף מפסיק להגיב אליהם.
אבל רק לפני חודשיים הגיב יופי עם זקוקים
פרופ' זיידמן דניאל