התלבטויות לגבי התמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בתחילת שבוע שישי לאחר IVF, תוצאות טובות של פרוגסטרון ובטא בבדיקה ראשונה ולאחריה בחמישי האחרון אולטרסאונד וגינלי, נצפה שק הריון וחלמון ועדיין לא הובחן דופק. הריון ראשון מסבב ראשון. לקחתי כתמיכה רק אוביטרל ביום ההחזרה (היה גם שילוב של אוביטרל עם הדקפפטיל לפני השאיבה אם זה משנה) לאחר התייעצות עם הרופא שעשה לי את ההחזרה. עכשיו, בחמישי כשפגשתי שוב את הרופא שלי שהיה בחו"ל בזמן השאיבה וההחזרה שלי, הוא חזר על הגישה שלו ששונה מהגישה של הרופא שעשה לי את ההחזרה ואמר שצריך לקחת תמיכות ושאתחיל לקחת קרינון עכשיו. אני מאוד מתלבטת, הוא גם רשם לי בהתחלה לקחת גם אסטרופם כתמיכה, הבנתי מהמרפאה שעשיתי בה וגם מקריאת מחקרים שזה בכלל לא עוזר, וגם בקשר לקרינון בשלב הזה יש ספק שצריך. אני לחלוטין מרגישה בינתיים את הגוף שלי רווי פרוגסטרון טבעי, השדיים כואבים, מרגישה את הבטן, עייפה. בשלב זה יש סיכוי שפתאום התפקוד הטבעי ישתבש שוב? יש מה "לבטח" עם קרינון? תודה וסליחה על החפירה :)
תודה, אני חוששת מתופעות הלוואי, בפרט כאלה שקשורות למצב הרוח שגם ככה לא טוב לאחרונה ועשוי להחריף. מעקב אחרי רמת הפרוגסטרון בדם בשבועות הקרובים יכול לדחות את השימוש בזה?