גלולת פוסטינור-עיכוב מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דוקטור . המחזור שלי התחיל ב13.5 ונערך כ5 ימים עד כה תקין. קיימתי בתאריך 21.5 יחסי מין חלקיים עם קונדום/ בלי קונדום. ובשביל להיות בטוחה לקחתי פוסטינור למחרת למרות שכל פעם גמר בחוץ ,בוודאות. לאחר כמה ימים החל דימום של כ5 ימים (כמו המחזור שלי ). אך לפי התופעות לוואי שרשומות הדימום תקין . לאחר מכן קיימתי גם יחסים אך עם קונדום כל פעם. והבחור גמר בחוץ. הייתי אמורה לקבל מחזור ב10.06/11.06 והמחזור מאחר כבר ב4/5 ימים. ואני בטוחה שכל פעם ששכבנו הבחור גמר בחוץ גם ראיתי. מה הסיבה לאיחור ? אני בלחץ. האם הגיוני שכבר קיבלתי מחזור? והדימום היה בעצם המחזור והוא הקדים?