כאבים בנקוי לפני השאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני עושה שאיבות בלי הרדמה בגלל טראומה מאחת ההרדמות. לא מבינה למה כואב לי כאבי תופת הניקוי של לפני , ברמה שפעם אחת הרופא לא הצליח כבר להכניס את מה שמנקה וויתר. אני פשוט עוזבת כל רופא שמכאיב ויש רק רופא אחד שמאוד עדין ולדעתי לא משתמש במה שכולם משתמשים אבל לא יכולה לעשות אצלו שאיבות ברצך בגלל אישורי הקופת חולים. 2 שאלות: 1. מה הדבר הזה שכל כך מכאיב אף פעם לא הצלחתי לראות מה זה. 2. האם אני חריגה? כל מי שעושה בלי הרדמה זה לא כואב לה? ואם כו אז למה זה כואב דוקא לי? תודה
1. כנראה הספוגית שמשמשת לניקוי או ספקולום אם הרופא משתמש. 2. אולי את רגישה באזור או נוטה לכווץ את השרירים בציפייה לכאב.