פרוטוקול ארוך מועד התחלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב פרופסור התבקשתי עי הרופאה שלי להתחיל פורטוקול ארוך של דקפפטיל 0.1 למשך 14 ימים מהיום החמישי לווסת מאחר ואני שוהה בחו״ל ואינה רעצה שאפספס החודש מחזור טיפול. לאחר 14 ימים כבר אהיה בארץ לבדיקות הורמונליות. שאלתי 1. פרוטוקול קודם היה עם אסטרופם, הדקפפטיל עושה את אותה העבודה ? 2. מדוע חל שינוי מהאסטרופם שזה כדור לזריקה? 3. האם הגיוני שפרוטוקול ארוך יתחיל באמצע הווסת ולא יפרע בתהליך?? 4. היית ממליץ להמתין שאשוב לארץ והלהתחיל סבב מהיום ה21 לווסת האחרונה? תודה רבה ושיהיה לך יום נפלא
פרופ' זיידמן דניאל