מה הסכוי...... ...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 43 היום. עשיתי amh יצא 0.34. האם יש סכוי להריון מביצית שלי? היו כבר 5 סבבים. בכולם הוחזרו עוברים בדרגהa או ba ולא נקלטו. לא מסוגלת יותר... למה עוברים טובים לא נקלטים? כי הם בעייתיים?
עוברים לא נקלטים כי הם לא תקינים מבחינה כרומוזומאלית. בגילך רק אחד מכל כעשרה עוברים תקין.
אז בסבב הבא ככבר אמורה להיקלט סטטיסטית? כבר עברו עשרה....
וכל הזמן הזה הייתי בת 42 רק הרגע נכנסתי ל43. אין בעיה ברחם?
עשיתי והיתה הידבקות שהסירו וחזרה כבר פעמיים . כנראה תמיד זה ישאר. אני באמת כבר חסרת אונים. לא יודעת מה עוד אפשר לעשות. יש כאלה שמזריקים משהו כמו אוביטרל לרחם. שמעת על זה? זה יכול לעזור? מי עושה את זה? מה ע6ד אפשר לעשות?