פרוטוקול ארוך - התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור, אשמח להמלצתך בבקשה בת 42 יש לי ילדה וברצוני להרות בשנית. רזרבה שחלתית בירידה, Amh -0.35 Fsh-13.4. הרופא שלי החליט שנתחיל בפרוטוקול ארוך. הסביר שלרוב מתחילים ביום ה21 עם תרסיס בשל נסיעת עבודה דחופה שאיני יכולה לדחותה, נתחיל בהזרקת דקפפטיל ביום ה26 מהווסת האחרונה. בנוסף אני סובלת מאסתמה. שאלותיי הן כאלה: 1. האם זה בסדר להתחיל עם דקפפטיל למשך 14 יום לאו דווקא מהיום ה21 ולאחר 14 יום להתחיל הורמונים? 2. מאחר ואני סובלת מאסתמה, הוחלט לוותר על הסינראל ולהתחיל עם הדקפפטיל, האם זה בסדר להערכתך המקצועית? תודה רבה מאוד מעריכה את הקשב ותרומתך המקצועית בפורום כה חשוב זה. המשך ערב טוב