אי קבלת ווסת חודש וחצי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני בת 48 וחצי והיום זה היום ה-47 למחזור וטרם קיבלתי ווסת בחצי השנה האחרונה,המחזורים הארוכים ביותר שלי ביו בני 33 עד 42 ימים. עוד כמה ימים,שבועות(או אפילו חודשים)עלי להמתין לדעתך כך שאם עד אז לא אקבל ווסת-אעשה בדיקת הריון?כי ידועים מיקרים חריגים מאוד של כניסה להריון גם בגילי. הערה-אני לא חשה גודש בשדיים שזה סימן שלכאורה מעיד על הריון
בגילך, איחור בווסת בד"כ מורה על עיכוב בביוץ. אבל כשיש ספק תמיד כדאי לעשות בדיקת היריון.
אוקיי-אז בהמשך לתשובתך,אם היית במקומי, מתי אם בכלל היית עושה בדיקת הריון?עוד כמה ימים/שבועות/חודשים מהיום שזה היום ה-47 למחזור אם עד אז לא הייתה מגיעה הווסת?
בימים הקרובים. אולי באותה הזדמנות תבדקי גם FSH ו E2 בדם, ותדעי איפה את מבחינת הקירבה לגיל המעבר.