שאלה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ברקע 5 הפלות בשבוע מוקדם 3 עם דופק בהפלה אחרונה עשינו בדיקת טריו אקסים ולא נמצא שיש בעיה כרומוזלית בעובר (למעט גן הקונקסין ששנינו נשאים) בעקבות כך החלטנו ללכת לPGD ו PGS לבדיקת העוברים עברתי 2 שאיבות שאיבה 1- 7 ביציות , 5 הפריות 3 עוברים יופ חמש שלא ניתן לקחת מהם דגימה שאיבה 2 - 15 ביציות, 12 בשלות, 7 הפריות, 2 שרדו ליום חמש ונלקח דגימה לצערי 2 העוברים היה בעיה כרומוזלית (רק נשאים של הגן) 1. האם ניתן לדעת אצל מי הבעיה? גבר / אישה? 2. האם יש המלצה לבדיקה נוספת? 3. האם יש סיכוי לעוברים תקנים בסבב הבא? הרי ההריון אחרון היה עם עובר תקין אציין בת 33 עשינו קריוטיפ ואקסיום ושתיהם תקינים מלבד קן הקונקסין תודה