בטא לא מכפילה עצמה בפעם השלישית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בוצעה החזרה של לא מוקפאים בני שלושה ימים (איכות טובה מאוד) ב 28/4. ב 11/5 בטא 159 והפרוגסטרון גדול מ 190, ב 14/5 בטא 332 ופרוגסטרון 180.5 . ב 16/5 בטא 471 ופרוגסטרון 159.6. אני לוקחת אנדומטרין שלוש פעמים ביום ודופסטון פעמיים ביום. האם בטוח שההריון לא תקין?
תודה רבה!!
מתנצלת שוב על השאלה אבל אם היום כעבור 48 שעות הבטא רק 632 זה אומר שהעלייה פשוט תהיה פחות ופחות תלולה עד שתפסיק לגמרי? זה הריון כימי? תודה רבה מראש
זה בד"כ מה שקורה, אבל צריך לעשות מעקב. לעתים בכל זאת מופיע שק היריון ברחם וכן צריך לרוקן ת הרחם.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל