ifv לפניי שאנסה שוב ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור זיידמן, אני בת 34 ,רציתי לשאול אם ניתן לבצע טיפוליי ivf לאישה שאין לה רחם.. אבל כן יש לה שחלות. אני שואלת.. מכיוון שבעברי זיהומים ספטיים במהלך ההריונות (שהסתיימו בידיים ריקות) ולפניי שאנסה שוב הריון.. מתלבטת אם כדאי לשאוב ביציות קודם (מהחשש שאאבד את הרחם בעקבות הזיהומים).
אפשר לעשות טיפול הפריה עם פונדקאית עבור אישה שיש לה עוברים מוקפאים אבל אין לה רחם.
(מספר מקשר)
תודה, השאלה- אם אפשר לעשות תהליך של שאיבת ביציות... גם לאישה שאין לה רחם ? ז"א בשביל לייצור זקיקים-ביציות לשאיבה חייבים שיהיה רחם ?
פרופ' זיידמן דניאל