פענוח תוצאות בדיקה הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת 39, הגעתי היום למעקב זקיקים לקראת הזרעה עם תורם זרע, הרופא לא ראה עדיין ביוץ ושלח אותי לבדיקת דם אשמח למענה על התוצאות: ESTRADIOL (E-2) 295 pmol/L LH 5.30 IU/L FSH 7.20 IU/L PROGESTERONE <2
תודה רבה לך, מעריכה את התשובה. יום נפלא.
עשו לי היום שוב בדיקה גודל זקיק עומד על 19 סמ בדיקות דם מהיום: הבדיקהESTRADIOL (E-2) תוצאה737 pmol/L שם הבדיקה. LH תוצאה 9.00 IU הבדיקה PROGESTERONE תוצאה<2 הרופא אמר שמחר רוצה שאקח זריקה בשם אוביטרול ואבצע את ההזרעה ביום ראשון. האם חייב לקחת את הזריקה? אפשרי גם בלי זה? אני רוצה כמה שפחות לערב הורמונים חיצוניים בעקבות אלרגיה שיש לי. אשמח לדעת מה דעתך לאור התוצאה