סיבוב לטרזול אחרי גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ד"ר מאובחנת עם שחלות פוליציסטיות - פעם ראשונה אחרי 2 לידות תקינות ב"ה. אני כרגע 4 חודשים אחרי גרידה והרופא ראה שאין ביוץ כבר חודשיים של מעקבים . שהגעתי אליו הייתי ביום ה22 למחזור והערכים הם Lh 10 פרוגסטרון 1.5 אסטרודיול 269 רירית 3.5 מ"מ הרופא פיריון אמר להתחיל לטרזול 5 ימים ולהגיע עוד שבוע לביקורת . אני ביום ה3 ללטרזול והתחילו לי הכתמות דמיות - האם זה אמור לפגוע בתהליך? או שזאת תופעה שכיחה? האם זה לא יכול לפגוע ברירית הרחם ? יש מה לעשות במצב הנתון? אשמח לעצה 🙏🥺
תודה על התשובה. יומיים אחרי סיום לטרזול הדימום פסק והתחיל שוב מעט - זה לגיטימי? להספיד את הסבב? מחר יש מעקב ואני בלחץ 🥵