היצמדות עובר לרירית הרחם הדביקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמה שעות לאחר ההחזרה העובר נצמד לרירית הרחם הדביקה? אם זה. שעתיים לאחר החזרה מדוע עדיין ישנו החשש שכיווץ תוך רחמי יפגום בהחזרה? יפלוט עובר? אם כך מדוע נהוג שהעובר נוהג להסתובב כ 3 ימים לאחר ההחזרה ועד השתרשות?
העובר מוצא את עצמו בין דפנות הרחם מיד אחרי ההחזרה. כאשר הוא בן כשבוע תאי רירית הרחם מקיפים אותו והעובר "נבלע" לתוכה.
ועד שהוא בן שבוע ועדיין נמצא בין דפנות הרחם ועוד לא נבלע לתוך תאי רירית הרחם הוא יותר חשוף ופגיע לכיווצים תוך רחמיים? יותר יכול להיפלט ולא להשתרש?
דווקא למסה קטנה הרבה יותר קל לזוז,להיות קליל ולהיפלט ממקומו מאשר בעל כובד. לא כך? אני טועה בהגיון?
מרפיצה