בחשש רב מתוצאות בדיקת הזרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן 37.5. בת זוגי בת 35 ובתהליכי שימור ביציות. שנינו בריאים ומנהלים אורח חיים בריא. ביצעתי בדיקת זרע ואני מבוהל מאד מהתוצאות - בייחוד בהיבט המורפולוגי. יש לציין שאני נוטל פינסטריד בהצלחה רבה כבר 15 שנה (ללא תופעות לוואי נראות) כאן ניתן לראות את תוצאות הבדיקה: https://www.linkpicture.com/q/results_1.jpg האם אני בצרות צרורות? איך ממשיכים מכאן? תודה רבה!
שלום פרופ' זיידמן. בהערות נרשם "לא תקין" בסעיף הטרטוזואוספרמיה. אני מניח שזה עקב 4% צורות תקינות, מתחת לטווח התקין המצויין במסמך (5-13 אחוזים). האם עליי לשנות משהו באורחות חיי? האם זה לא אומר בהכרח שסיכויי ההתעברות שאינה בהפרייה חוץ גופית, נמוכים? תודה רבה!
4% הוא מספר שכיח בישראל. לנוכח כלל נתוני הזרע הטובים לא אמור להיות בעל משמעות.