הריון לאחר טיפול אנטיהורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן, אובחנתי עם סרטן שד הורמונלי 7 חודשים אחרי לידה. מעוניינת בילד נוסף ומבחינת הרופאים הדבר אפשרי שנתיים לאחר תחילת הטיפול התרופתי (הפסקת טיפול תרופתי לצורך הריון והמשכו לאחר הלידה). הטיפול שאני מקבלת הוא דקפפטיל כל 28 יום, כדורים אנטיהורמונלים וזומרה אחת לחצי שנה. הבנתי שמפסיקים את הטיפול התרופתי ל-3 חודשים לצורך ניקיון הגוף מתרופות ולאתר מכן ניתן לנסות להכנס להריון. במקרה שלי מדובר על עוברים/ביציות מוקפאים. 1. מה עושים במידה והמחזור לא יחזור אחרי 3 חודשים מהפסקת הדקפפטיל עקב דיכוי עמוק? 2. האם החזרת קפואים במקרה כמו שלי מחייבת שימוש באסטרופם או תרופות אחרות המכילות אסטרוגן? 3. האם מותר לקבל זומרה בהריון? ואם לא, כמה זמן צריך להמתין בין הטיפול האחרון בזומרה להריון? תודה מראש
1. נותנים גלולות אם יש צורך. 2. כן, אם אין ביוץ טבעי. 3. אסור לקבל זומרה בהריון. מקובל להמתין שנה לאחר נטילה עד להיריון, למרות שזה תלוי גם במינון שאת לוקחת, משך הזמן וכו.