האם זה ביוץ ע"פ בדיקות הדם?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בת 38 בעברי 2 הריונות ספונטניים ועם מחזור סדיר לרוב. ללא תרופות. 20.4- E2 529 Lh 7 Pro 2 23.4- לראשונה בדיקת ביוץ ביתית יצאה חיובית.יום ה 12 למחזור. 24.4- E2 490 Lh 31 Pro 4 שאלותיי: 1. קיום יחסים היה ב 23.4 בלילה ערב לפני הבדיקה של פרוגסטרון 4 . האם תזמון טוב או מוקדם מידי? 2. מה הערכים של פרוגסטרון בזמן ביוץ פעיל? עד 5/6? 3. יום הביוץ שלי הוא 24.4 או 25.4? תודה מראש.
תודה. אשמח להבין למה תשובתך סביר לגבי התזמון קיום יחסים ב 23.4 בערב אם אמרת שיום הביוץ ב 24.4? זה מאוחר או מוקדם מידי? חשבתי שזה דווקא יצא תזמון טוב
פרופ' זיידמן דניאל