פרוטוקול ארוך בגיל 44
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב לפרופסור אשמח ללמוד מניסיונך המקצועי בנוגע לפרוטוקול שהוצע לי: בת 44, לפני שנה יחדתי את בתי בטיפול Ivf רגיל כעת התגלתה רזרבה שחלתית נמוכה ( בתגובה לפרוטולקלים קצרים בקושי הצלחתי לגייס זקיק אחד). amh-0.36 fsh-13.4. ביוצים די סדירים , רירית תמיד עבה ותקינה. היסטרוסקופיה לפני לידה תקינה. הרופא הציע כעת שנעבור לפרוטוקול ארוך בו אקבל מינוך נמוך של דקפפטיל ומינון גבוה של גונאל בעדיפות או פרגרובריס - בגלל העדיפות ליחס נמוך של LH. האם מניסיונך המקצועי שאני מאוד מעריכה, 1. פרוטוקול זה יכול להניב תוצאה טובה ? 2. האם אני מקרה של תרומת ביצית? נורא חשוב לי להפוך את בתי לאחות גדולה. תודה לך על הקשב והסבלנות ועל פורום כה חשוב זה.