רזרבה שחלתית נמוכה, בת 33
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' אני בת 33, רווקה ללא בן זוג. כשפניתי לתהליך של שימור פריון התגלה לי שיש לי רזרבה שחלתית נמוכה. Fsh 16 / Amh 0.7 מאותו רגע אני בפאניקה, הרופא היה מאוד קר במסירת המידע ולא ברור לי מה מצבי באמת. האם יש לי עוד סיכוי להיות אמא מביצית שלי? האם יש סיכוי שאקלט בהיריון טבעי? בנוסף להקפאת ביציות, אפשר לדעת כמה זמן נשאר לי לפוריות בכלל? סליחה על מבול השאלות אני בחרדה מטורפת. תודה
יש לך עוד סיכוי להיות אמא מביצית שלך. יש סיכוי שתקלטי בהיריון טבעי. לא ניתן לדעת כמה זמן נשאר לך לפוריות בכלל.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל