מינון תוסף מגנזיום בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, בהריון חודש חמישי. בגלל רגישות עצבית שמופיעה מדי פעם וגורמת לכאבים (לא קשורה להריון) המליץ לי נוירולוג לקחת מגנזיום מגנוקס 520. כששאלתי רופא נשים האם אני יכולה לקחת בהריון אמר לי שמבחינתו הוא לא ממליץ על שום דבר חוץ מהמולטי וטמין שלוקחת. אשמח לדעת: 1. האם יש בעייה לקחת בהריון את המגנזיום שנתן הנוירולוג בנוסף למולטי ויטמין (שבו כמות מגנזיום נמוכה כ30)? 2. מה כמות מגנזיום המקסמלית שניתן לקחת כתוסף בהריון? תודה רבה
תודה רבה. לא בטוחה שהבנתי כי התשובות נראות לי סותרות. אמרת שמינון מקובל 450 ליום, אז זה לא בעייתי לקחת את המגנזיום 520 שהמליץ הנוירולוג שפלוס מגנזיום במולטי וטמין זה בערך 550 ליום?