מס הפריות ואחוז הצלחה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ' זיידמן כבר שאלתי בנושא אבל הפעם יש לי יותר פרטים. גיל בין 43.4 לגיל 43.5 אתמול נשאבתי 10 ביציות. היום התקשרו אליי מהמעבדה וציינו שיש 4 הפריות. 1.אני מבינה כי הפריות זה לא עוברים ויתכן שיהיו הפריות שלא יתפתחו לעוברים. האם זה נכון? 1. כמה עוברים תקינים סביר להניח שיתפתחו לבסוף? 2. האם יש קשר ש-6 ביציות (מתוך ה-10) לא הצליחו בהפריה אז יש בעיה גם באיכות של שאר הביציות? 3. ביום חמישי יש החזרה. מה הסיכוי/צפי לקליטה? רירית 11. רחם תקינה תודה על כל המענה :)
האם פתאום יכולים להיות יותר הפריות ממה שנאמר בתחילה כי הפריות המשיכו להתפתח מעבר להפריות שנמסרו לי שהתפתחו?
מקפיצה