החלטה על החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 41, רזרבה 0.75. עברתי החודש ivf בפעם הראשונה. הוחלט על הקפאת 2 עוברי יום 3 בדירוג bb ועובר יום 6 cc. מתלבטת האם להחזיר את שלושתם או שיש שיקול נגד החזרה שכזו )מלבד האפשרות האבסורדית להריון מרובה אותה אני יודעת(. הרופא ממליץ 2 עוברים יום 3 ויום 5. לא רואה מה ההבדל להחזיר את כולם אז אשמח לדעתך. תודה רבה
מתנצלת,ככל הנראה לא הבנתי את התוצאות. 2 עוברים יום 3 10I-II, 8I-II-ובלסטוציסט bb. האם במצב זה המלצתך תשתנה? האם אתה יוצא מנקודת הנחה שאף אחד משהו לא ישרוד? תודה
פרופ' זיידמן דניאל