פרוטוקול מרובה הורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
,אני בסוף סבב עם נטילת גונל/פרוגבריס,של 600 מדי יום משך שבועיים. מעבר לזה שהבטן מרגישה כבדה מה הרעיון של לפוצץ בהורמונים? אמנם אני בת 43 אך חברות בגילי אף בטיפולים לא נתקלות בכאלה כמויות. אני הבנתי שהדבר פוגע באיכות הזקיקים והביציות וכך פחות מופרות במובן של more is less אודה,לחוות דעתך
המינון הגבוה ניתן בניסיון להשיג יותר זקיקים וביציות. לא מכיר מחקר שמורה שזה באמת פוגע באיכות הזקיקים והביציות, אבל זה עלול להיות מיותר אצל מי שבדיעבד ממילא לא מייצרת מספר משמעותי של זקיקים.
(מספר מקשר)
מה זה מס משמעותי של זקיקים?
פרופ' זיידמן דניאל