מעקב זקיקים חריג מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בצעתי היום מעקב זקיקים ביום ה12 למחזור לאחר שבחודש הקודם בצעתי שאיבה ivf בפעם הראשונה בה נשאבו 26 ביציות והיתה תגובת יתר קל. במעקב זקיקים היום נראו מספר זקיקים בשתי השחלות שהמקסימלי באורך 8 ועובי הרירית הוא 2 ממ. אני לא מבינה איך זה קורה. המחזור שלי הוא בין 29 ל31 ימים ועד עכשיו בחודשים שקדמו גם ללא הורמונים ביום ה12 הרירית הייתה מעל 5 ממ ונראו זקיקים גדולים יותר. יכול להיות שהסבב של השאיבה והתגובת יתר משפיע ככה? תודה
תיקון- עברתי ולא בצעתי. ואני בת 31
פרופ' זיידמן דניאל