ערכי ביוץ? עד הוסת יום 33 למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ', בתאריך 29.3 עשיתי בדיקות הורמונליות עם הערכים הבאים: Lh 26.4 פרוגסטרון 3.4 אסטרדיול 1012 לפי ההבנה שלי זה היה יום הביוץ בעצם? מה שמוזר זה שקיבלתי היום וסת עשרה ימים אחרי אותן בדיקות. המחזור היה 33 יום האם זה הגיוני שבין הביוץ לוסת עבר כ"כ מעט זמן והאם זה מצביע על בעיה?
לפעמים זה מעיד על תפקוד פחות טוב של הגופיף הצהוב. אפשר להוסיף תמיכה עם פרוגסטרון אחרי הביוץ.
תודה האם הערכים שהיו באותו יום מראים שבאותו יום היה ביוץ או שהוא היה לפני?
כלומר הביוץ היה יום לפני לא שהערכים היו יום לפני ביוץ?
תודה זה לא קרה לי יכול להיות שזה יחזור לנורמה במחזור הבא?