נטילת גלולות ושמירת העדר ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בין גיל 37-43 נטלתי גלולות בלי הפסקה מתוך רצון"לחסוך" את הזקיק המוביל ואת נגזרותיו על מנת שישארו בגוף ולא יתכלו בסדרת מחזורים. בפועל הגעתי לגיל 42 וכשביצעתי Amh יצא לי 0.58 וכעבור 10 חודשיםללא נטילת גלולות בגיל 43 יצא לי 0.27 כאילו למה הביציות לא נשמרו לי בתוך הגוף אם לא יצאו מהגוף במסגרת ביוץ? למה התוצאה תואמת גיל כאילו לא נטלתי שנים גלולות בלי הפסקות? לאן הביציות נעלמו אם הן לא יצאו מהגוף ללא התקיים ביוץ?
הגלולות מונעות את הביוץ, אבל לא את גיוס קבוצת הזקיקים כל חודש ואובדן של כל הביציות שבתוכן. כלומר הזקיקים ממשיכים להיספג באותו הקצב גם כאשר נוטלים גלולות.